2 Ağustos 2021 Pazartesi

Kadınlarda Türkiye'ye Güreşte İlk Olimpiyat Madalyasını Getiren Yasemin Adar'a TRT Muhabiri: 'Bronz Ama Olsun'


Onedio Rss

2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları'nın 10. gününde millilerimiz madalyalarını aldı. Mili güreşçi Yasemin Adar, bronz madalya kazanırken Rıza Kayaalp de İranlı Amin Mirzazadeh'i yenerek madalyanın sahibi oldu. August 02, 2021 at 05:38PM Kaynak : Onedio https://ift.tt/2WBg7ej

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder