16 Şubat 2020 Pazar

Karagümrük - Giresun Maçında Sahaya İki Kez Girerek Oyuna Dahil Olmaya Çalışan Köpek!


Onedio Rss

Karagümrük - Giresunspor karşılaşmasında bir köpek, iki kez sahaya girdi. İlk girişinde Karagümrük'ün takım kaptanı Zeki tarafından tribüne gönderilen köpek bir yolunu bularak ikinci kez sahaya girdi. İşte o anlar... February 17, 2020 at 12:43AM Kaynak : Onedio https://ift.tt/321r4Vg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder