17 Şubat 2020 Pazartesi

Elazığ Bugün de Sallandı: 4.2'lik Depremin Meydana Geldiği Bölgede Daha Önce Hasar Gören Bir Bina Böyle Yıkıldı!


Onedio Rss

Elazığ'da bugün meydana gelen 4.2 büyüklüğündeki depremin hemen ardından daha önce hasar gördüğü için boşaltılan 6 katlı bina kendiliğinden çöktü. O anlar çevredeki bir kişinin cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. February 17, 2020 at 05:27PM Kaynak : Onedio https://ift.tt/2uRDpPH

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder