8 Aralık 2019 Pazar

Öğrenciler Üşümesin Diye Her Sabah Durağı Sobayla Isıtan Güzel İnsan!


Onedio Rss

Kastamonu'nun Azdavay ilçesine bağlı Sada köyünde yaşayan Halil Demir, ilçe merkezindeki okullarına servis aracıyla giden 4 öğrencinin kullanmaları için bekledikleri durağa bir kulübe yapıp içine soba kurdu. December 08, 2019 at 04:35PM Kaynak : Onedio https://ift.tt/354BxjA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder